Висновок до законопроєктів 4598-2 та 4599-2 (Аналітичний центр ЮрФем) - Jurfem

Висновок до законопроєктів 4598-2 та 4599-2 (Аналітичний центр ЮрФем)

Аналітичний центр ЮрФем публікує нові висновки гендерно-правової експертизи законопроєктів про визнвачення поняття та встановлення відповідальності за сексизм. Цього разу опрацьовуємо альтернативні законопроєкти №4598-2 та №4599-2.

Законопроєкти №4598-2 та №4599-2 зареєстрували 2 лютого 2021 року велика група народних депутатів з різних фракцій як альтернативні.

Раніше ми вже публікували висновки на основні законопроєкти 4598 та 4599, а також альтернативні 4598-1 та 4599-1

Законопроєкт №4598-2 теж пропонує визначення сексизму і визначає, що державна гендерна політика ґрунтується, зокрема, й на засадах заборони сексизму.

Однак, наші експертки вважають, що визначення потребує більше чіткості.

Альтернативний законопроєкт  №4599-2 теж передбачає встановлення адміністративної відповідальності. Автори цього законопроєкту пропонують  доповнити КУпАП новою статтею 173-5 «Публічний прояв сексизму» та внести зміни до ст. 221, 255, 262, 268, 277, 328.

Наші експертки вважають законопроєкти гендерно-чутливими, але все ж пропонують їх доопрацювати

Щоб дізнатись більше – завантажуйте тексти висновків  Аналітичного центру ЮрФем.

 


Висновок громадської гендерно-правової експертизи до-законопроекту-4598-2 можна завантажити тут

Висновок громадської гендерно-правової експертизи до-законопроекту-4599-2 можна завантажити тут

Інші висновки Гендерно-правової експертизи Аналітичного центру ЮрФем можете знайти за посиланням тут.

Огляди практики Верховного Суду публікуються тут

Огляд практики ЄСПЛ можете знайти за посиланням тут

Матеріали Аналітичного центру Ви можете знайти за посиланням тут.

Більше про Аналітичний центр ЮрФем тут.